Blog ini memcangkupi segala aspek umrah dari pemilihan agent umrah, belajar bab umrah, soal jawab umarah dan sebagainya ... insyallah

  • Breaking news

    Carousel

    Monday, April 5, 2010

    Bicara Akal



    Mahu mengerjakan umrah TETAPI .... saya ‘first timer’, takut musibah, nak bawa apa, suspend, tidak ada masa nak mentela'ah, tak pandai baca doa-doa panjang, nampak susah akan perlaksanaan amalan, dan bermacam-macam tak lagi kemusykilan !!!!! Hati dekat kini terasa jauh ...

    Kini tidak lagi ...Sebuah buku padat yang diterbitkan dari himpunan pelbagai pengalaman kini sudah berada dipasaran dan dihidangkan dalam bentuk tip-tip yang sangat berguna. Buku ini bukan hanya memenuhi selera pembaca dengan bahasa yang mudah tetapi juga digarapkan dengan amal perbuatan yang dituntut oleh syariat berdasarkan hadis-hadis yang dipetik dari Al-Imam Bukhary, Muslim dan banyak lagi. Bukan itu saja, buku ini turut memuatkan perbandingan amalan menurut empat mazhab supaya pembaca dapat memahami dengan jelas akan tuntutan menurut pandangan Al-Imam As-Syafie.Cepat dapatkannya ... ?!?!#@$%?;* ... masih kurang jelas !!!Turut dimuatkan didalam buku ini adalah bentangan terperinci mengenai niat, tawaf, saie dan tahalul. Tidak kurang pula dengan gambar-gambar penting yang boleh dijadikan rujukan bagi menggelakkan kekeliruan.

    Sudah semakin jelas ... mmm ... belum lagi ... tak apa!Bagaimana pula dengan rahsia tiang-tiang di dalam Masjid Nabawi dan ... tempat mustajab doa ??? Semuanya terkandung di dalam buku yang ringkas lagi padat ini.

    Sudah lebih jelaskan. Mahu lebih jelas lagi .... tak apa! Tidak ada masa nak membaca disebabkan sibuk ??? Jangan risau !!! Ketahuilah rahsia 'short-cut' di dalam buku myMuttawiff ....... Dan banyak lagi ...!“ ... saya dah banyak kali pergi umrah ..” ... aaa ha memang sesuai sangat!!! Apakah ianya menurut kaedah sunnah yang diajarkan oleh Nabi s.a.w. ? Baik periksa semula ...!

    Cepat dapatkannya ... email saya untuk tempahan ... Hati dekat kini terasa rindu ...


    Dapatkan TIP MENJADI MUTAWIF. 
    Postkan soal jawab untuk sebarang pertanyaan.

    No comments:

    Post a Comment

    Nota Umrah

    MASIH BEKERJA DAN INGIN MEMBINA PART-TIME INCOME?

    MASIH BEKERJA DAN INGIN MEMBINA PART-TIME INCOME?
    klik image dibawah untuk maklumat lanjut

    Popular Posts

    Labels

    artikel (21) haji (3) hukum (19) tips (8) umrah (24) ziarah (12)